Direktlänk till inlägg 15 juni 2014

Mördande vinst...

Av pillertrillerskan - 15 juni 2014 15:27

Just tittat på mördande vinst på youtube. Skrämmande fakta och där sitter man i helvetet, läkemedelsbolag som tjänar miljontals med pengar och köpta läkare.

Hade jag vetat allt det där när jag var 23 år hade jag aldrig börjat med alla dessa medeciner.

Idag funderar jag på att sluta med alla men har ingen aning om hur det ska gå?

Vem tar hand om mig när jag ska trappa ner och få alla utsättningsympton?

Låter kanske ynkligt och egoistiskt och säga det men det är ingen lek att trappa ner dem. Har gjort det föut och hamna på psyket.

Finns det någon som gått igenom det och klarat det?

Hur mår du idag?


 
 
Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

16 juni 2014 14:55

Skulle vart intressant med en sådan dokumentär som är opartisk.
KMR är ju kända för att förvränga och få saker med psykofarmaka att låta värre än de är då deras "religion" säger att man inte får ta psykofarmaka.


Vet inte vad det är för några tabletter du tar och varför. Men anser du att du är frisk nog att klara dig utan tabletter så är det bara att börja trappa ner en medicin i taget och gör det så långsamt som du bara kan!
Anledning till att man får utsättningssymptom är för att det går för fort för kroppen för att hänga med och ställa om sig.

http://saramodigh.bloggplatsen.se

pillertrillerskan

16 juni 2014 16:17

Aha det visste jag inte, tack för info blev lite skrämd när jag tittade på dokumentären.

Jag tar mediciner för att jag är bipolär.
Jag har försökt sluta flertal gånger men hamnar på psyket gråtandes och helt desperat.
Rädslan att hamna där gör att jag inte vågar igen. Känns som man måste vara stark psykiskt för att kunna orka med att må dåligt. Låter ju konstigt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pillertrillerskan - 15 juni 2014 13:29

Vaknar sent som vanligt närmare 12. Känner mig trött ändå och inte lust att gå ut i verkligheten. Men jag är ju så illa tvungen har ju min lilla vovve och tänka på. Sätter på fem koppar kaffe för att kunna bli människa. Allt känns bara trist...vädret...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards